maanantai 16. heinäkuuta 2012

toive postaus

Eli mulla on toi kysely johon on pitänyt vastata että millaisen postauksen haluatte ja videopostaus ja miksi henkimme poneja oli tasoissa jotenka valitsin niistä sitten tuon miksi hankimme poneja.

Eli toissa talvena multa kysyttiin että jos kävisin korttikurssin nii voisin mennä Jamilla montea. Ja mä innostuin sitte siitä, ja kysyin voisinko mennä korttikursille? Mä sitte menin sinne ja hankin poniravikortin.
Pari lähtöö ajoin Jamilla, mut en päässy menee montea. Sitten ajoin aina välillä muilla poneilla. Noin 5 lähtöä ajoin.
Sitten jami myytiin eikä mulla sitten ollut ketään kellä ajaa. Toki olisin Jamilla vieläkin ajaa kilpaa muttakun ei se päässyt niihin lähtöihin mihin mulla oli tarkotus mennä ajamaan. Pääsin ajamaan niin harvoin että halusin oikeasti oman ponin että pääsen ajamaan kilpaa.
 Siinä sitten talvi vinguttiin omaa ponia, päätettiin että talvi katsellaan poneja ja keväällä sitten päätetään.  Kevät tuli ja päätettiin että ostetaan tuo 2w shettis että siitä saa sitten tehtyä omanlaisensa ponin. Sillä oli myös varsasta asti ollut tuo issikka kaverina, eikä haluttu erottaa niitä, joten otettiin molemmat. Noppiksesta tulee meille ratsupolle ja Pamelasta tulee sitten tuo ravipouni.
Ponit ehti olla meillä 2 viikkoa, kunnes minulta kyttiin haluaisinko Söpön ainakin kesäksi meille. Kyllähän minä sen halusin ja se sopi muillekkin. Söpö tuli meille lähinnä sen takia, koska se on 3w ja sillä pääsee starttaamaan tänä vuonna. Se sitten on ollut meillä parisen kuukautta ja rauhoittunut siitä mitä se oli edellisessä paikassa. Päätettiin sitten ostaa Söpö. Söpöllä olis nyt sitte avattava kisakausi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti